Søkeresultater

mandag 16. februar 2009

Nytten av Digsby

Tenk deg at du kan samle de mest brukte av dine programmer i en oversikt, og holde deg oppdatert hele tiden. Vel - da har du Digsby. Jeg har samlet MSN, G-mail, Facebook, Twitter og Linkedin inn i programmet. Da får jeg en melding på skjermen hver gang jeg for eksempel får en e-post - uavhengig av hvilken konto e-posten blir sendt til.

Konseptet er altså lynmeldinger (Instant Messenger) + E-post varslinger + varslinger fra sosiale nettverkt du deltar i. Smart og tidsbesparende.

Noe jeg ikke liker? I prinsippet kan jeg tenke meg til å samle alle e-postene mine, også jobb og studier, men det er vel for mye forlangt. I tillegg har det vært noen "bugs" dvs. småfeil, men det har de stort sett rettet på relativt kjapt.

Oppsummert - jeg bruker det hver dag - og er fornøyd, da håper jeg at andre kan bli det også.
John Eivind

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar