Søkeresultater

søndag 9. november 2008

1 gangs blogger prøver ut blogging






Hei
Jeg er John Eivind Storvik, lærer på Mailand videregående skole som ligger i Lørenskog kommune i Akershus fylke. Her underviser jeg i service og samferdsel, økonomi, markedsføring og salg. Det er kjempeflott - masse trivelige kollegaer og elever. Skolen åpnet i august 2008, så alt er helt nytt og fint.



På bildet ser dere at vi får undervisning i Photo Stories - et ganske kult program fra våre venner i Microsoft. Det er i tillegg gratis + at du kan legge inn lyd og utforme en egen presentasjon på denne måten. Tanken er da at vi skal bruke det i undervisningen - jeg hadde faktisk tenkt å gjøre det - men har ombestemt meg akkurat nå - skal legge inn noen bilder i min nye blogg i stedet.
Vi har et fag som heter prosjekt til fordypning. 14 elever av meg var på omvisning på Radisson SAS Plaza Hotell. Her er noen bilder derfra:


Som dere ser tok elevene oppgaven med stort alvor - og de var godt forberedt, både med spørsmål og i klesveien. Truls som var vår guide er veldig kunnskapsrik om hva som foregår i et så stort hotell, og elevene fikk veldig godt utbytte av omvisningen. Hotellets hjemmeside er som følger:

http://www.radissonsas.com/servlet/ContentServer?pagename=RadissonSAS/integration/hotelInfo&hotelCode=oslzh&language=en&backURI=/reservation/rateSearch.do&origin=Rates%20And%20Availability

Det var reklamen...

Vel - jeg slutter nå - så får vi se hva som skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar